Päästaa alter egonsa, eli tohtori Hyden valloilleen..

Hyvin perinteinen valinta on  marinoitunut  vaaleanpunainen Nalle-lanka ja kool aid - Grape

154903.jpg154905.jpg154906.jpg

154907.jpg  ja sitten eikun mikroon..

Mutta ei tämä hulluus tähän lopu...

Päivällä kävin paikallisessa marketissa ja syksyn Novita uutuudet olivat juuri hyllytettyjä... ja käteni tarttui  vaistomaisesti tähän lankakerään..

154910.jpg

Juu se OLI lankakerä, kunnes alkoi tapahtua..  niinkuin joillekin langat kertovat miksi ne haluavat isona tulla, tämä kiljui minulle: "VÄRJÄÄ MINUT!  Tee jotain, en kestä tätä valjua ja nukkavierua oloa"      No yritin vienosti kysellä että minkä väriseksi hän haluaisi, johon vastaus oli :" Siniseksi, nih.. "  Yritin rauhoitella tuota hurjistunutta vyyhtiä, ja tovin taistelun jälkeen annoin periksi ja alistuin.. kaivoin Koolaus välineet esiin.

154911.jpg  Laitoin veden ja lisäsin siihen berry blue:ta , olin jo laskenut liki puolet vyyhdistä väriliemeen, kun kuului kauhistuttava kiljaisu :" EEEIII, EN MINÄ TAHDO TUON SINISEKSI"  ja säikähdin niin että loppu vyyhti tipahtikin pöydälle. "No mitä sinä sitten tahdot"; kysyin, johon vyyhti vastasi:" Vihreetä, nyt on muotii olla vihree ja mä haluun olla sellainen".

154913.jpg Puistelin päätäni ja tuumasin mielessäni; " tyypillinen neiti minä itse 4v.., huok". Vyyhdelle vastasin että vihreät värit on aika vähissä, mutta ehkä sitä jotain löytyy, mutta se että se ei enää tuon sinisen yli kävele.. Vyyhti mietti tovin ja tuumasi :" Ok, sitten .. mutta minä tahdon  tahdon tahdon sitten kaulahuiviksi.." ja minä siihen myöntymään että kyllä se sopii.

No nyt se vyyhti on tuolla mikrossa ja taivas tietää miten tässä käy..

154917.jpgTässä kuiten viimeinen kuva ennen mikroon menoa ystävästäni vyyhdistä 4v.

Tämä tarina on tosi ja jatkoa on tulossa, STAY TUNED..

Seuraavana aamuna, hyvin nukutun yön jälkeen hiivin varovasti kohti pesuhuonetta ja mietin samalla mitähän ystäväni 4v. tuumaa... Oli liki kuiva ja kehräsi jo silminnähden tyytyväisenä uuteen olomuotoonsa. " Katso": se huudahti , "Mulla on ihanan sininen  ja vihree olo. Minä näyn :)" Samassa alkoi tivaus, "Koska neulot minut huiviksi? Sinähän lupasit!", tuota jatkui aikansa ja sanoin sitten " Minun pitää viedä nuo villikot päivähoitoon ja hoitaa asioita , mutta sitten päivemmällä joohan?". Suu meni hieman mutruun, mutta kun lupasin ottaa laukkuun mukaan heti aamusta, asettui..

Tuossa on nyt tullut istuttua pieni tovi ystäväni kanssa ja tällä mallilla ollaan...

155287.jpg 155290.jpg

ja seuraavaksi kokeillaan koolailua teddyllä, ja tasona ( eli valmiiseen neuleeseen)

Muoriska